waar ben je naar op zoek?

Generic filters
Search in excerpt

ilionx en WEM kondigen partnership aan rondom No-Code softwareontwikkeling en hyperautomation

WEM partnership

Een samenwerking waarin expertise en innovatie elkaar vinden.

Utrecht, 24 oktober 2023 – IT-dienstverlener ilionx slaat de handen ineen met no-code expert WEM No-Code om klanten nog beter van dienst te zijn op het gebied van Rapid Application Development (RAD), hyperautomation en digitale innovatie. De populariteit van low-code en no-code neemt nog altijd toe. Met dit partnership breidt ilionx haar portfolio verder uit om te blijven voldoen aan de marktvraag. WEM krijgt met deze samenwerking toegang tot het complete dienstaanbod van ilionx.

Vereenvoudiging van complexiteit

De twee partijen focussen in de samenwerking sterk op het bundelen van expertises rondom applicatieontwikkeling, procesoptimalisatie én innovatiekracht om organisaties en hun digitale transformatie nog verder te versnellen. In een markt waar het verkrijgen van software neerkomt op zelf maken, kopen of uitbesteden, is er behoefte aan low-code en no-code softwareontwikkeling zonder compromissen. De no-code software van WEM biedt veiligheid en schaalbaarheid, waardoor het werk van gebruikers leuker, effectiever en efficiënter wordt. Met de samenwerking zijn beide partijen nog beter uitgerust om tegemoet te komen aan de constant toenemende vraag naar RAD-, low-code- en no-code-oplossingen in het technologische landschap.

Patrick Lanters, Head of Partnerships bij ilionx: “WEM en ilionx kennen elkaar al langer. Eerst als goede buren in een gezamenlijk kantoorpand in Amsterdam en nu als strategische IT-partners. We zijn niet alleen een match op technologisch gebied, maar ook op het gebied van bedrijfscultuur en customer intimacy. We kennen dezelfde normen en waarden en denken vanuit de uitdaging van de klant, om pas daarna de techniek in te duiken. Met de toevoeging van WEM aan ons portfolio krijgen onze klanten toegang tot nóg een geavanceerde no-code oplossing.”

Just Bouhuijs, Chief Revenue Officer bij WEM No-Code: “Het WEM-platform samen met de expertise van ilionx stelt gebruikers in staat om op een visuele, veilige, voorspelbare en snelle manier bedrijfsprocessen te optimaliseren en direct schaalbaar te digitaliseren in de vorm van bruikbare applicaties. Zo kunnen applicaties tot wel tien keer sneller ontwikkeld worden middels het WEM-platform, waarbij dan twintig procent van de resources in verhouding tot traditionele softwareontwikkeling nodig zijn. Samen met de klant zorgen we voor tijd- en kostenbesparing, een verbetering op de terugverdientijd van de investering, borging op kwaliteit, een hogere innovatieslagkracht en productiviteitsverhoging van de medewerkers met verschillende rollen en rechten.”

Link gekopieërd