Persbericht - ilionx behaalt SAP Partner Center of Expertise-certificering

Dinsdag 3 december 2013

Utrecht, 3 december 2013 - ICT-dienstverlener ilionx heeft de SAP Partner Center of Expertise (PCOE)-certificering behaald. Met de certificering voldoet ilionx aan de hoge technische en organisatorische eisen van SAP voor het bieden van diensten en support aan SAP-licentieklanten.

Om de certificering te behalen, is ilionx onderworpen aan een audit door SAP. Alle service- en supportprocessen van ilionx werden hierin volledig doorgelicht – van het opstellen van documentatie, het uitvoeren van demonstraties en praktijkoefeningen tot het instrueren van medewerkers en volgen van cursussen. Met de certificering is ilionx in staat klanten één aanspreekpunt van expertise te bieden op het gebied van SAP BusinessObjects. Hierdoor hebben klanten de zekerheid op updates en ondersteuning bij storingen.

“We zijn erg trots op het behalen de PCOE-certificering”, aldus Hendrik Woudstra, Accountmanager bij ilionx. “Hierdoor staan we nog dichter bij de klant, omdat we precies weten waar ze mee bezig zijn en we hen hierin kunnen ondersteunen met de benodigde software en dienstverlening. Verder merken we dat klanten het waarderen dat we Nederlands sprekende supportmedewerkers hebben die te allen tijde beschikbaar zijn voor alle SAP BusinessObjects vraagstukken.”